Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 13.09.2025 alkaen.
Verkkokauppa
SpaShop.fi -verkkokauppapalvelu on saanut Avainlippu ja Suomalainen verkkokauppa -merkit, jotka kertoo, että palvelu työllistää Suomessa ja yrityksemme on kotimaisessa omistuksessa.
Spashop.fi -verkkokaupasta voi tilata tuotteita ainoastaan Suomeen. Please note, that we deliver only within Finland.
- Tilauksilla ei ole minimitilausrajaa.
- Alle 50 euron tilauksiin lisätään toimituskulut 7,99 €.
- Yli 50 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja postipakettina postiin tai pakettiautomaattiin, pikkupaketti postiluukkuun, jolloin enimmäiskoko 35x25x3 cm, paino 2 kg.
- Matkapuhelinnumero on pakollinen toimitusilmoitusta varten.
- Yritys- ja sopimusasiakkaille noudatamme yleisiä Saga Trade Finland Oy:n toimitusehtoja (katso sivun alareunasta).
Ikäraja
Tilausten ikäraja on 18 vuotta. Alle 18-vuotiaalta vaaditaan aina huoltajan tekemä tilaus. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilauksiin lisääminen
Verkkokauppaan saapuneisiin tilauksiin ei ole mahdollista lisätä tuotteita. Jos haluat tilata lisää tuotteita, sinun on tehtävä uusi tilaus verkkokaupassa.
Maksaminen ja maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla Paytrail verkkomaksuyhtiön maksupalvelussa:
- Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Ålandsbanken ja S-pankki
- Mobiilimaksaminen: Mobile Pay, Siirto ja Apple Pay
- Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Tililuotto ja OP Lasku
- Korttimaksaminen. Visa, MasterCard, Amerikan Express, Mobile Pay, Apple Pay ja Google Pay.
- Lisätietoja: Paytrail maksutavat
Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun Paytrail Oy toteuttaa yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Pankin tiliotteella ja luottokorttilaskulla maksun saajana näkyy palvelumme kautta maksettujen maksujen kohdalla Paytrail Oyj.
Korttimaksut
Paytrailin kautta on mahdollista maksaa seuraavilla korttimaksutavoilla: Visa, Mastercard, American Express, MobilePay ja Apple Pay.
Paytrailin kautta tehtävät korttimaksut kulkevat Netsin kautta. Maksamiseen sovelletaan korttijärjestelmien (esim. Visa, Mastercard, American Express) sääntöjä.
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Asiakaspalvelu: 020 718 1830 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 25,5 %). Asioinnin nopeuttamiseksi, otathan esille maksun tiedot.
Puhelinasiakaspalvelu on auki ma-pe klo 8-22 ja viikonloppuisin klo 10-18.
maksutiedustelut@paytrail.com
Asiakaspalvelumme on suljettuna seuraavina juhlapyhinä: 6.12., 24.12. ja 25.12.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Saga Trade Finland Oy, Juhana Herttuan puistokatu 23, 20100 Turku
+35824456200
info@spashop.fi
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Palautusoikeus
Tilaajalla on kuluttajasuojalain 6 luvun mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, on hänen liitettävä mukaan palautuslomake. Myös tuotteen mukana toimitettu mahdollinen kylkiäinen tulee palauttaa tuotteen mukana.
Yritys- ja sopimusasiakkaille noudatamme Saga Trade Finland Oy:n toimitusehtoja (kts. sivun alareunasta).
Rajoitettu palautusoikeus
Osalla tuotteista on rajoitettu palautusoikeus, esimerkiksi kosmetiikka- ja hygieniatuotteet sekä musiikki- ja videotallenteet. Tällöin palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava avaamattomia ja tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan.
Palautusoikeus raukeaa mikäli tuotteen sinetti on avattu.
Vialliset tuotteet vaihdetaan ensisijaisesti uusiin vastaaviin tuotteisiin.
Tuotteen voi palauttaa ilman postimaksua postin välityksellä. Tuotteen mukana on oltava täytetty palautuslomake tulostettuna. Pyydä palautuslomake sähköpostilla info@spashop.fi tai "Ota yhteyttä" -painikkeen kautta (sivun alareunassa).
Palautukset lähetetään postipakettina osoitteeseen:
Asiakaspalautus 602828
Saga Trade Finland Oy
SpaShop.fi
PL 100
20101 Turku
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Toimitusehdot yrityksille
Yritysasiakkaille noudatamme yleisiä Saga Trade Finland Oy:n toimitusehtoja:
Hinnat ovat vapaasti varastossamme Turussa. Alle 300 € (alv 0 %) tilauseristä peritään 16 € (alv 0 %) toimituslisä, lisäksi suurista paketeista veloitetaan rahti todellisten kustannusten mukaisesti. Vastaavasti yli 300 € (alv 0 %) tilaukset toimitetaan yritysasiakkaalle toimituskuluitta ensisijaisesti Posti Express -pakettina tai autorahtina.
Kalusteista ja laitteista annamme erillisen tarjouksen.
Virheellisistä toimituksista tai vahingoittuneista tuotteista on tehtävä muistutus 8 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Lähetyksen vastaanoton yhteydessä tulee tehdä rahtikirjaan merkintä rikkoutuneista ja/tai puutuvista paketeista.
Maksuehdot: Uusille yritysasiakkaille ensimmäinen lähetys toimitetaan ennakkomaksulla. Maksuehdot ovat ennakkomaksu, 10 pv tai 14 pv netto. Viivästyskorko on voimassa olevan korkolain mukaan. Omistusoikeus kaupan kohteena olleeseen tuotteeseen siirtyy ostajalle, kun koko kauppasumma on maksettu. Oikeudet hinnanmuutoksiin pidätetään.
